poniedziałek, 27 stycznia 2014

Zaczynamy :)

Cześć.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam mój pomysł na stronę. Chciałabym, aby znalazły się na niej efekty farbowania włosów różnymi farbami - z pokazaniem zdjęć przed i po koloryzacji.
Mam nadzieję, że strona okaże się dla Was przydatna :)

Proszę o przesyłanie do mnie Waszych zdjęć przed i po koloryzacji włosów oraz informacji, jaka farba została użyta. Zdjęcia możecie wysyłać na adres mareilles@onet.pl.

Będę wstawiać zdjęcia do kolejnych notek. :)
Pozdrawiam serdecznie,

Marta :)


Jeśli chodzi o mnie :)
Jestem Marta, niedawno skończyłam studia i pracuję w księgowości. 
Mieszkam nad morzem. 
Lubię czytać, pisać, rysować (chociaż nie przejawiam talentu ;), lubię też kosmos i różne związane z nim tematy. 




9 komentarzy:

  1. pobuszuję na mojej karcie pamięci i na pewno coś podeślę:)fantastyczny pomysł na stronę- z chęcią napisze zaraz u siebie notkę- na pewno zgłoszeń będzie duzo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie piękne, morze uwielbiam. :) Witam w blogosferze i życzę miłego blogowania. :) Chętnie będę zaglądać, ale nie widzę gadżetu do obserwowania? Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) w zasadzie kiedyś blogowałam i teraz to taki powrót, dodałam przed chwilą kilka gadżetów, będę wdzięczna za sugestie, co jeszcze mogę pododawać i pozmieniać :)

      Usuń
  3. Ciekawy pomysł. Ja zrezygnowałam już z farbowania włosów, ale pewnie innym zainteresowanym się przyda ten blog. Dobrze jeśli dziewczyny opiszą mniej więcej swoje włosy przed farbowaniem, bo dużo czynników wpływa na to jaki uzyskamy farbowany kolor, nie tylko ten wyjściowy. Ja np. mam takie włosy, że jakąkolwiek farbę nałożę (czy to odcień, czy firma) zawsze wychodzi ciemny brąz i spiera się do jasnego rudawego blondu. Po kilku razach się poddałam i wracam do natury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a jaki masz naturalny kolor włosów? życzę wytrwałości we wracaniu do własnego koloru - też kiedyś przez to przechodziłam :)

      Usuń
    2. Jasny popielaty blond mam naturalnie, a obecnie odrost plus jasny złoty, inaczej sprany rudy. Koszmar :) Ale nie poddaje się i nie będę farbować

      Usuń
  4. pomysł ciekawy :)

    PS: Dodałabym gadżet obserwowania tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) dodałam, mam nadzieję, że działa :)

      Usuń